Pagina's

donderdag 5 april 2012

Filmpje: NOTD

Hier is hij dan eindelijk, het eerste filmpje van SombrCore. In m'n eerste filmpje wou ik nog niet direct spreken, of m'n gezicht laten zien (dat is allemaal nog wat nieuw ;p), dus heb ik gewoon gefilmt hoe ik m'n nagels lakte (de hele zooi van vijlen en smeren heb ik er niet bij gezet ;p), en er een lekker muziekje onder gezet. Ja, het is in het Engels, en ik heb dit niet gedaan om meer volgers of zo te lokken, maar gewoon omdat Engels veel lekkerder bekt, en het ligt me beter dan Nederlands of Vlaams. Ik kan er zelf nog niet van over dat ik voor roze heb gekozen, normaal kies ik altijd voor een mooie donkere kleur, maar voor jullie greep ik even terug naar het fleurige roze, en ben toch wel blij met het resultaat. Veel plezier met kijken!


Tnx for watching! :)

2 opmerkingen: