Pagina's

maandag 9 april 2012

Persoonlijke Pictures

Hi! Vandaag even wat foto's, die wat meer vertellen over mijn daagjes op deze wereldbol. Enjoy! :)



Had een beetje zin om lekker 'kunstige' foto's te gaan maken. En daar komen dan dit soort foto's van.

Mijn prachtige agenda voor school. Ben er ontzettend trots op. Met Nyan Cat, BMTH plectrum en mijn gitaar, en het ziet er gewoon leuk uit ;)

Ingezoomd op mijn agenda. ASDF movie. Kent er iemand dit? Ik vind ze echt zalig, moet je echt eens gaan opzoeken.

Al ongeveer een tweetal maandjes heb ik eindelijk een tweede oorbel! Nu heb ik in totaal vier gaatjes in m'n oren, twee in elks. Ik wou hier eigenlijk apart een artikel over schrijven, daarom m'n merk onderaan op de foto, maar in dit artikeltje past het ook wel ;).

M'n favo douchegel van dit moment. Ruikt zo ontettend lekker! Wou hier ook nog apart artikel over maken, laat maar weten als je wil.

Ja, het is al een tijdje geleden, maar ook ik postte op Facebook mijn medeleven aan alle slachtoffers van de busramp...

CD's wat sorteren...

Ik wil naar Graspop.

Bo Burnham kijken. Lekker antifeministisch, maar ook heerlijk grappig.

In Large Catalogus kijken.

Niets werkt zo inspirerend als een leeg blad. <3

Oli Sykes luisteren.

Gitaar stemmen.

Lief berichtje van m'n vriend. Ilym staat voor I Love You More. Ja, ook wij hebben de 'ik zie jou liever dan jij mij' ruzie's. :)

Beetje kunstig foto's zitten bewerken van m'n nieuwe haartjes. En even om te laten weten, het is nu ongeveer anderhalve week geleden, en het rossige is al terug bruin met een klein rossig schijntje erdoor.

Voetjes!

Mijn badproductjes.


Zo, dit was het. Waarschijnlijk niet heel boeiend voor jullie, maar ik vond het toch leuk om toch weer net dat tikkeltje persoonlijker te worden op m'n blogje. Heb nog een zalige dag verder!

Kus, Sofie

1 opmerking: