Pagina's

donderdag 31 mei 2012

Oude artikels


Hé! Vandaag iets lekker orgineels. Ik was laatst weer eens aan het terugbladeren in m'n blogje, en ik vond véél oude, leuke artikels terug die ikzelf ontzettend leuk vond om te zien. Ziehier mijn favorieten!


Parfum Lady Gaga

Dit vind ik zo'n ontzettend grappige! Dit is waarschijnlijk het artikel waar ik het minst werk in heb gestoken van al mijn artikels, omdat ik het die dag echt druk had, weinig tijd had etc., maar ik wou toch iets posten. Dus wat doen ze dan? Snel even een onderwerp zoeken, wat foto's bij elkaar rapen, snel mening erbij typen en klaar. Dit ging zo snel, hier heb ik het minste werk in gestoken ever. En toch is dit mijn meest bekeken artikel op heel m'n blog tot nu toe. Het is maar liefst 2269 keer bekeken, wat ikzelf toch behoorlijk veel vind. Dan heb ik zo'n artikels waar ik echt uren werk in heb gestoken, dat is dan zo ontzettend veel bekeken, tegenover dit. Maar ik vind het wel grappig. =)

Tips & Tricks

Dit is ook zo leuk om terug te zien. Elke zaterdag postte ik iets met een paar handige, leuke tips erin. Nu ik ze terug heb gekeken, zijn er bij mij ook weer belletjes gaan rinkelen van tips die ik vergeten was, haha! Waarom ik hier eigenlijk mee gestopt ben weet ik niet, ik had wel de indruk dat het toch wel wat in de smaak viel. Maarja! ;)

Wenkbrauwen bijkleuren

Ik merk wel dat mijn meest bekeken artikels de artikels zijn waarin ik iets uitleg, dus hoe je iets moet doen, waarvoor het dient, how-to's etc. Dit is er zo eentje van, ook weel redelijk veel (rond de 1000 keer) bekeken.

Tag: Wat zou ik niet kunnen missen in...

Dit vond ik echt een van de leukste tags die ik ooit gedaan heb. Ik vond het echt superleuk om te doen. Ikzelf ben wel een tag-persoontje, ik hou er wel van. Het is wel grappig om te zien hoe mijn kijk op alles veranderd is, op een korte tijd. :)

Mijn verslavingen: Logikwis

Oh mijn god, wat was dit een leuke tijd. Dat ik al mijn vrije tijd besteedde aan het oplossen van deze leuke puzzeltjes. Ook dit artikel heeft redelijk veel views, terwijl het een redelijk 'saai' artikel is geworden. Misschien moet ik er toch nog eens opnieuw mee beginnen, want ja, oké, het is nerdy, maar het is gewoon zo ontzettend leuk! En ik realiseer me juist dat dit artikel ongeveer een jaartje oud is, omdat ik logikwis ontdekt heb in Italië in de grote vakantie, dus dat is extra leuk ;).



Het is grappig om te zien hoe de pageviews per artikel zo hard verschillen bij mij. Sommige artikels hebben een zielige 5 views, andere hebben er al snel een stuk of 300, en dan andere hebben er rond de 900. Ja, het verschilt enorm bij mij.
Ook had ik, het eerste jaar van mijn blog, nog niet echt door dat je best een GFC op je blog plaatste, zodat mensen je blog konden volgen. Slim... Toen ik dan doorhad dat mijn blogje een jaartje bestond, stond ik daar, met een schamele 8 views en 1 volgertje ofzo? Waar ik desondanks toch heel dankbaar voor was/ben! Nu ik dat doorhad begint mijn blog wel te groeien, waar ik ook heel erg dankbaar voor ben. Ik hou van elke reactie en elke volger, daarom doe ik dit. Ik hou van jullie!

Kus. <3

1 opmerking:

  1. leuk! mijn meest bekeken post is een quote, een artikel van 2 jaar geleden met misschien 3 zinnen tekst en 1 plaatje. Altijd erg grappig om te zien hoe dat soort posts zo vaak worden bekeken. Soms ook wel erg jammer als je net heel veel tijd in een artikel hebt gestoken waar je heel trots op bent, vaak worden die artikelen namelijk minder bekeken, in mijn geval dan haha ;) Je bent in ieder geval zeker niet de enige met wisselende pageviews! ;)

    Leuk om nog zo'n overzicht te zien.

    Liefs,
    Sanne

    ps. ik heb trouwens momenteel een hele leuke winactie online staan waarbij je een heerlijk parfum kunt winnen, misschien vind je het wel leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen